Saturday, June 4, 2011

+ Khas Buat Besfren Alam Maya Saya +

Salam Hormat dan Salam Bahagia.
Malam ni saya nak tuju ucapan 

 Yang ke 26..(Eh bukan 18 ke?hehe)
Khas untuk kawan baek alam maya saya iaitu :

Cik Yushasliza Ali Yusof

dengan ucapan :
  • Moga awak sentiasa panjang umur
  • Moga awak sentiasa dimurahkan rejeki
  • Moga dijauhkan segala penyakit
  • Moga awak sentiasa bahagia didunia dan InsyaAllah di akhirat
  • Sentiasa ingat Allah mudah-mudahan hati tenang
  • Semoga cepat cket saya makan ns minyak =p

Yushasliza Ali Yusof atau saya panggil Lijos
Adelah rakan maya saya yang kendiannye otomatik menjadik besfren alam maya saya.
Tapi dah tak berapa nak maya sebab dah penah jupe.Hehehe.
Untung tao saya dapat kenal orang macam awk.
Jujur ni.
Awk baek gilos.
Saya selalu dapat kata2 nasihat dari awak.
Saya selalu dapat kata2 semangat dari awak.
Saya selalu chatting2 ngan awak time saya bosan.
Saya selalu kaco awak kat fb.
Saya selalu ..ermm.. selalu la selalu..hehe..
Byk lagi nak disebut kat sini tapi hanya saya dan Cik Lijos je yang tao.
Ape-ape pun moga hubungan kita sebagai rakan sentiasa kekal dan berterusan.

Akhir kata dari saya. 
Tuju lagu boley?

1 comment:

lyza_kejora said...

safra..so suwittt...mekaseh sgt..
cyg kamu..hehe..forever fren okeh!!!
one more thing im so lucky to have a fren like u..:) sllu menyokong stiap apa yg baik dtg dlm hidup sy..tq!!..

Share Quote

Firman ALLAH S.W.T :-

"Hai orang-orang yang beriman, jadikanlah sabar dan shalat sebagai penolongmu, sesungguhnya Allah beserta orang-orang yang sabar." (2:153)
Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers